TOP 3 SUPLIMENTE PENTRU REFACERE

 Antrenamentul intens inseamna muschi mai mari si mai puternici.

Dar stim cu totii ca mai inseamna si oboseala, senzatie de slabiciune, dureri musculare si articulare.

Gandeste-te la ziua de picioare, la seriile de genoflexiuni si la senzatia pe care o ai atunci cand intalnesti niste trepte in drumul tau spre casa…

Un plan bun de nutritie si un program adecvat de somn ar trebui sa te ajute sa treci cu bine peste aceste lucruri.

Insa din cauza vietii sociale pe care o avem fiecare nu suntem intotdeauna perfecti in cele doua aspecte…

Asa ca apelam la ajutorul suplimentelor in speranta ca acestea vor scurta perioada de refacere si vom putea sa ne antrenam din nou maine.

Am alcatuit un top 3 suplimente pe care eu si nu numai eu le consider cele mai bune pentru refacerea dupa antrenament.

1-Aminoacizii esentiali (BCAA)

Nu degeaba sunt inclusi in toate produsele pentru refacere dupa antrenament.

Aminoacizii Leucina, Isoleucina si Valina ajuta la dezvoltarea musculara reducand dergradarea fibrelor.

Scopul antrenamentului este sa rupa fibrele pentru ca acestea sa se reconstruiasca mai mari si mai puternice.

Acest lucru poate face ravagii printre proteinele care intra in compozitia fibrelor musculare.

Aici intervin aminoacizii care ajuta la refacerea fibrelor si  la scurtarea  timpul de refacere dintre antrenamente.

Doza universala pentru BCAA este de 5 grame si pot fi consumati inainte, in timpul, dupa antrenament sau oricand in timpul zilei efectul fiind acelasi.

2-Uleiul de peste

Este unul dintre cele mai versatile suplimente de pe piata.

Ajuta la mentinerea sanatatii inimii si la controlul greutatii corporale, dar nu te va dezamagi nici in ceea ce priveste recuperarea dupa un antrenament intens.

Acizii grasi continuti de uleiul de peste au proprietati antiinflamatorii care te vor ajuta sa treci mai usor peste perioada post antrenament.

De asemenea iti vei imbunatatii mobilitatea articulatiilor pentru ca acesti acizi intaresc membrana celulara si reduc stresul oxidativ din timpul antrenamentelor.

Se recomanda consumul a 1-2 grame pe zi in timpul mesei pentru a evita eventualele neplaceri gastrice.

3-L-carnitina

Toata lumea stie ca acesta este un supliment pentru slabit…

Insa acesta ajuta foarte bine la refacerea dupa antrenament deoarece reduce acumularea de amoniac in muschi si imbunatateste circulatia sangelui in timpul si dupa terminarea sesiunii de antrenament.

Poate ajuta de asemenea la repararea tesuturilor afectate in timpul antrenamentelor intense.

Un studiu efectuat pe un grup de barbati in Statele Unite au aratat ca cei care au suplimentat cu L-carnitina au acuzat dureri musculare  mai mici in urma unor antrenamente bazate pe genuflexiuni.

Apasa butonul share daca ti se pare un articol interesant sau lasa un comentariu daca ai ceva nelamuriri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *