SFATURI PENTRU MASA MUSCULARA

 Esti in cautare de trucuri care sa te ajute sa-ti dezvolti mai bine masa musculara?

Simti ca desi faci tot ce trebuie muschii tai nu se mai dezvolta?

Iti voi prezenta in continuare cateva sfaturi care te vor ajuta sa iesi din rutina si sa dai un boost dezvoltarii musculare.

Te invit sa le testezi si sa descoperi care dintre ele ti se potrivesc si te ajuta sa te dezvolti mai bine.

1-Alege un plan de antrenament si tinete de el

Greseala pe care o fac majoritatea oamenilor aflati in situatia asta este ca incep sa urmeze un plan de antrenament si intr-o saptamana doua il abandoneaza pentru ca nu vad rezultatele.

Pentru a produce efecte orice plan are nevoie sa fie mentinut macar 6 saptamani.

Daca vei schimba prea des antrenementul vei crea confuzie si muschii tai vor inceta sa se dezvolte.

Asa ca alege un plan bun de la inceput si mentinel o perioada mai lunga de timp.

2-Adauga fulgi de ovaz in shakeul proteic

Daca esti in cautare de solutii prin care sa maresti numarul de calorii acest punct este pentru tine.

Aceasta solutie este foarte avantajoasa deoarece carbohidratii specifici continuti de fulgii de ovaz ajuta la refacerea nivelului de glicogen din muschi.

Iar asta este foarte important daca vrei sa te antrenezi intens si data viitoare.

3-Petrece mai mult timp in afara salii

Toata lumea stie ca cea mai buna solutie pentru dezvoltare musculara este sa petreci cat mai mult timp la antrenament.

Ceea ce nu este 100% adevarat.

Majoritatea se antreneaza mult prea des, nelasand suficient timp de refacere tesuturilor musculare.

Daca te vei antrena prea des vei ajunge mai repede la supraantrenament si la accidentari decat la dezvoltare musculara.

Asa ca nu mai petrece asa de mult timp la sala…

4-Nu te mai stresa

Traim o viata si asa destul de stresata.

Daca incerci sa faci totul ca la carte si la sala si in bucatarie vei aduce si mai mult stres.

Atunci cand esti stresat organismul secreta hormoni specifici cum ar fi cortizolul.

Acesta favorizeaza mai degraba depunerea de grasimi decat dezvoltarea musculara.

Asa ca mai bine relaxeazate si nu mai calcula fiecare calorie…

5-Urmeaza un exemplu dar adapteaza exercitiile

Este foarte bine sa-ti gasesti un mentor sau un partener care sa constituie un exemplu pentru tine.

Insa mare atentie.

Daca visul tau este sa ajungi precum Phil Heath nu uita ca el este la un alt nivel si nu poti folosi aceleasi greutati.

Fiecare organism este diferit si chiar daca este util sa urmezi sfaturile campionilor mai intai testeaza si adapteaza totul pentru nivelul tau.

6-Invata despre suplimente

O alta greseala majora pe care o fac unele persoane este faptul ca se apuca sa consume suplimente dupa ureche.

Pe sistemul: “iau asta ca a luat si cutare si uite ce bine ia mers”

Invata ce fac suplimentele si descopera de care ai cu adevarat nevoie.

Nu te mai increde orbeste in ce spun producatorii sau tipii de prin sali.

Consumand aiurea iti poti face mai mult rau decat bine.

7-Fa mai putine exercitii izolate

Nu spun ca exercitiile izolate nu au rolul lor in antrenament dar dar de cele mai multe ori nu te ajuta in dezvoltarea musculara.

Pentru dezvoltare cele mai utile exercitii sunt cele complexe.

Cele care pun in miscare mai multe grupe de muschi si mai multe articulatii in timpul executiei (genuflexiuni, indreptari etc.)

Acestea forteaza organismul sa elibereze mai mult testosteron, lucru extrem de benefic daca vrei sa faci muschii mari.

8-Mananca mai multe grasimi sanatoase

Nu-ti fie teama ca aceste grasimi iti vor creste prea mult numarul de calorii.

Grasimile din avocado, peste,nuci etc.sunt extrem de benefice pentru organism.

Obtine minim 20% din totalul de calorii din astfel de grasimi.

Asta te va ajuta sa mentii un nivel hormonal normal si va favoriza hipertrofia musculara.

Respecta aceste sfaturi daca vrei sa castigi masa musculara de calitate si sa fii sanatos in acelasi timp.

Nu fii egoist, nu tine doar pentru tine aceste recomandari. Apasa butonul share sa poata fi citite si de alte persoane.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *