ANTRENAMENT PENTRU SPATE

240_f_125364366_qeidfz6qfienyl1bueibgncairbg4xdl Daca vrei sa-ti construiesti un spate cu forma de v , masiv si definit iti propun un antrenament care cuprinde 5 exercitii .

Acest antrenament poate fi folosit cu succes indiferent daca vrei sa cresti in masa musculara sau daca vrei sa dai jos kilogramele in plus .

Executa cate 4 serii pentru fiecare exercitiu in parte , foloseste greutati adecvate nivelului tau de pregatire si hidrateaza-te de cate ori simti nevoia in timpul antrenamentului.

Nu face pauze prea lungi intre serii ( maxim 2 minute ) pentru a putea beneficia din plin de beneficiile acestui antrenament .

Deoarece acest antrenament include exercitii foarte complexe nu uita sa te incalzesti serios inainte sa incepi , pentru a evita accidentarile .

Acestea fiind zise sa incepem
Exercitiul 1

Tractiuni la bara cu priza supinatie 

240_f_113478140_do3jaqsozeeqghfyoskl5ltykjyxqxzj

Din imagine nu reiese foarte clar acest lucru insa priza trebuie sa fie ceva mai larga decat latimea umerilor , iar palmele in momentul prinderii trebuie sa fie orientate spre exterior .

Executa incet si controlat miscarea fara sa faci balans si fara sa smucesti . Roaga un prieten sa te ajute in cazul in care nu poti inca sa executi singur acest exercitiu , dar foloseste-l la fiecare antrenament. Nu te poti numi sportiv daca nu poti face astfel de exercitii cu greutatea corpului .

Inspira pe cursa ascendenta si da aerul afara in sens invers .

Exercitiul 2

Ramat cu haltera 

240_f_113879660_0bl0n99bbpyz8odxswjzqu6qiwqurbsi

Este un exercitiu de baza pentru spate si e foarte important sa fie executat corect.

Asadar flexeaza picioarele , apleaca trunchiul in fata si trage haltera in zona abdomenului .

Executa miscarea lent fara sa smucesti si expira de fiecare data cand haltera este trasa in sus .

Exercitiul 3

Tractiuni la scripete 

240_f_113879205_ath8nevlqmb8lwmgeftiwfk27xfbgljg

Se poate executa atat la ceafa (vezi imaginea ) cat si la piept ambele variante fiind corecte .

Prinde bara la o distanta putin mai mare decat latimea umerilor si executa lent respirand pe fiecare miscare .

De asemenea foloseste o greutate corecta , fixeaza picioarele in suporti , mentine spatele drept si nu smuci . Acest lucru poate duce la accidentari.

Exercitiul 4

Ramat la helcometru 

240_f_127294783_zglskpbi8pjldz2xpjydl892up4ow9mw

 

Un exercitiu extrem de eficient pentru dezvoltarea spatelui folosit de marii culturisti .

Mare atenti la executie . Nu te lasa vrajit de mirajul greutatilor si ramai cu picioarele pe pamant . E nevoie de timp pentru a vedea preogrese . Daca folosesti greutati mai mari decat poti nu faci decat sa te accidentezi .

Mentine spatele drept in timpul executiei si trage greutatea numai din brate . Nu te apleca in fata sau in spate in ideea de a trage cu greutati mai mari . O hernie de disc este foarte usor de facut si este ireversibila…

Exercitiul 5

Indreptari cu haltera 

240_f_114051344_kgjbxfm80zyxfjino7ooxfiz7cnruhq5

Poate cel mai complex exercitiu care poate fi executat in sala de forta . Pune in miscare foarte multe grupe de muschi si este indispensabil daca vrei sa cresti in masa musculara sau sa dai jos chilogramele nedorite .

Multa lume alearga ore in sir pe banda si face sute de abdomene zilnic fara sa stie ca acest exercitiu arde de 10 ori mai multe calorii decat oricare altul .

Asa ca ar trebui sa il iei in considerare indiferent care este obiectivul tau .

Ai mare grija la executie . Lipeste tibiile de bara inainte sa o ridici , prinde bara si flexeaza picioarele . Greutatea trebuie distribuita in mod egal pe spate si pe picioare .

Mentine spatele incordat si drept pe tot parcursul miscarii . Imagineaza-ti ca impingi podeaua cu picioarele nu ca ridici o greutate de la pamant.

Concluzie : daca executi corect aceste exercitii si esti atent la ceea ce mananci este imposibil sa nu vezi rezultate .

Nu fii egoist ….imparte si cu alte persoane acest articol apasand butonul share . Daca ai intrebari sau nelamuriri as fi fericit sa te pot ajuta , asa ca lasa un comentariu ..

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *