7 ALIMENTE PENTRU MASA MUSCULARA

  Ce parere ai avea daca ti-as spune ca poti creste in masa musculara facand mai putin antrenament.

Secretul este alimentatia .

Cele mai multe persoane care vor sa creasca in masa musculara obisnuiesc sa mearga la sala si sa se antreneze ore intregi, pana la epuizare, fara sa acorde o mai mare atentie nutritiei.

In felul acesta nu doar ca nu se dezvolta, dar  ajung sa se si accidenteze datorita faptului ca organismul lor nu se reface.

Toata lumea crede ca este foarte greu sa mananci corect.

Dar daca ignori acest aspect nu vei avea rezultate .( indiferent care sunt acestea )

Alegand mai atent alimentele pe care le consumi vei putea face schimbari majore fara sa fie nevoie sa muncesti in plus.

Asadar fii inteligent

Alimentele pe care le voi prezenta in continuare sunt benefice indiferent ca vrei sa slabesti si sa fii sanatos sau sa cresti in masa musculara.

Ele functioneaza indiferent care este varsta sau constitutia corporala a celui care le consuma.

Nu provin din zone exotice si le poti gasi in orice supermarket sau piata.

Aceste fiind zise sa incepem

Carnea de vita

Daca vrei dezvoltare musculara carnea de vita ar trebui sa fie baza alimentatiei tale. Este foarte bogata in nutrientii care ajuta hipertrofia musculara.

Contine cantitati importante de vitamine B, fier si zinc.

De asemenea contine creatina si proteine cu valoare biologica ridicata.

Pieptul de pui fara piele

La fel ca si carnea de vita este o sursa excelenta de proteine de calitate.

Amanunt foarte important in repararea si dezvoltarea tesuturilor musculare.

Poate fi gatit rapid si in diverse feluri. Evident pune accentul pe calitate si evita prajirea in ulei.

Ouale

Banalele oua contin proteina cu cea mai mare absorbtie de catre organismul uman.

Contin tot lantul de aminoacizi esentiali, grasimi sanatoase si vitamina D.

Sunt ieftine si se pot gati in diverse feluri.

Recomandarea mea este sa le introduci neaparat la micul dejun.

Atunci devin adevarate alimente minune, insa mancate seara devin indigeste.

Tonul

Este foarte bogat in proteine si acizi grasi omega 3.

Acizii grasi sunt extrem de importanti in circulatia sanguina, atunci cand ai colesterolul marit sau in starile depresive.

Nu consuma in fiecare zi conserve de ton.

Ultimele studii au descoperit ca pestii de dimensiuni mari cum ar fi tonul, contin metale care pot intoxica organismul.

Insa daca le mananci de 2-3 ori pe saptamana, poti beneficia de acest aliment fara a avea nici o problema.

Branza cottage

Nu foarte multa lume stie ca branza cottage contine cantitati foarte mari de cazeina.

Cazeina este o proteina cu absorbtie lenta, ceea ce este ideal pentru mentinerea masei musculare.

Este ideala pentru a fi mancata seara sau atunci cand urmeaza o perioada mai lunga de timp pana la urmatoarea masa.

Este de asemenea o sursa foarte buna de calciu si vitamina B12.

Cerealele integrale

Pe langa faptul ca se digera mult mai bine datorita continutului mare de fibre, ele aduc si un aport mai mare de nutrienti in comparatie cu fainurile rafinate.

In mod particular orezul salbatic poate ajuta la o secretie mai mare de HGH ( hormon de crestere ) ceea ce este extrem de benefic in dezvoltarea musculara si arderea grasimilor.

Fructele si legumele

Fructele si legumele sunt surse extrem de bogate in antioxidanti, ceea ce este esential pentru functionarea normala a sistemului imunitar.

De asemenea contin foarte multe vitamine si minerale.

Sunt esentiale daca vrei ca digestia ta sa functioneze bine si sa poti asimila si nutrientii din celelalte alimente.

Consuma fructele sub forma de gustare separat de alte alimente.

Ele au un timp de digestie mult mai scurt si nu este bine sa le combini cu alte alimente.

Dupa cum observi exista alimente care favorizeaza cresterea in masa musculara si arderea grasimilor.

Acele alimente pe care pana acum probabil le-ai considerat banale.

Te sfatuiesc sa incepi sa le consumi in mod constant inainte sa te apuci de “indopat cu suplimente”

Suplimentele te ajuta atunci cand esti deja avansat, insa tot mancarea ramane baza.

Da un share daca ti se pare util acest articol sau lasa un coment in care sa ne spui tu ce alimente folosesti pentru masa musculara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.