3 REGULI DE URMAT PENTRU A SLABI EFICIENT

Atunci cand vine vorba de slabit oricine nu a avut legatura cu sportul dar a auzit ca se poate slabi cu ajutorul lui se decide sa-si faca abonament la sala si sa se apuce de treaba.

Pana aici totul este destul de clar,insa de aici inainte apare confuzia.

Ce trebuie sa fac acolo? Cum se folosesc aparatele? Cum se combina exercitiile?Ce trebuie sa mananc?….etc.

Vine pentru prima data in sala si se urca pe o banda de alergat. Alearga 5-10 minute apoi se opreste si trece la bicicleta in speranta ca daca va transpira mult va si slabi pe masura.

Este adevarat ca orice miscare este buna,insa daca vrei sa slabesti eficient fara sa te infometezi si fara sa fi sleit de puteri trebuie sa urmezi aceste 3 reguli :

  • 1.Slabeste treptat
  • 2.Mananca suficiente proteine
  • 3.Fa antrenamente cu greutati

Asadar sa luam pe rand aceste reguli pentru a slabi,a arata si a te simti bine in acelasi timp.

Regula Numarul 1: Slabeste Treptat

Problema este ca toata lumea vrea rezultate peste noapte si vin cu intrebari de genul: “in cat timp dau 10 kg jos?”sau “Daca ma antrenez 3 ore pe zi o sa slabesc mai repede?”

A slabi intr-un mod sanatos si natural fara sa fi irascibil infometat sau sa treci prin alte stari asemanatoare inseamna sa scazi 2-4 kg pe luna. Asta in functie de fiecare in parte si de greutatea de la care se pleaca.

Daca o sa te grabesti si o sa scazi drastic numarul de calorii pe care le ingerezi,vei pierde in greutate…dar asta nu inseamna ca va fi doar grasime…si asta nu este tocmai bine…

Vei pierde si o buna parte din masa musculara si in plus acest lucru iti va afecta si metabolismul. Acesta va deveni mai lenes si in cazul unei pauze vei acumula mai multe kg decat ai avut initial.

Regula Numarul 2: Mananca Suficiente Proteine

Este in regula sa reduci numarul caloriilor daca vrei sa slabesti insa daca vrei sa fi eficient,sa ai forta si la final sa arati bine nu reduce numarul de proteine.

Studiile au demonstrat faptul ca cei care au marit numarul de proteine in timpul procesului de slabire nu doar ca au fost mai eficienti in pierderea greutatii ci acest lucru ia ajutat si la dezvoltarea masei musculare slabe.

Avand in vedere aceste lucruri nu uita sa iei incluzi in dieta ta proteine cu valoare biologica ridicata(carne,peste,lactate,oua)

Regula Numarul 3: Fa Antrenamente cu greutati

Acesasta este cea mai simpla regula pentru cei carora le place sa traga de fiare.

Ceilalti trebuie sa se adapteze,aceasta fiind cea mai eficienta metoda de antrenament care continua sa consume calorii chiar si dupa ce ai plecat din sala.

Fa o prioritate din asta si las-o mai usor cu formele clasice de cardio.

Antreneaza-te pe grupe musculare executand cate 3-4 serii a cate 8-12 repetari pentru fiecare grupa.

Nu cadea in capcana de a executa mai multe repetari cu greutati mai mici . Acest lucru nu te va avantaja in drumul tau spre silueta dorita.Alege-ti greutatile in asa fel incat sa poti executa minim 8 repetari dar nu mai mult de 12.

Urmand aceste 3 reguli simple vei slabi intr-un mod natural fara sa apelezi la metode drastice.

Uita de diete si de sfaturile auzite pe la prieteni care au slabit 13 kg intr-o singura luna.Acestea nu sunt sanatoase si nici eficiente pe termen lung.

In speranta ca nu te-am plictisit o sa te rog sa dai share acestui articol pentru a putea fi parcurs de cat mai multe persoane din lista ta .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.