3 EXERCITII PENTRU FORTA MUSCULARA PURA

 Atunci cand m-am apucat de sport imi inchipuiam ca pe langa faptul ca voi ajunge sa arat ca Arnold, voi avea si o forta iesita din comun.

La fel ca orice copil care intra pentru prima oara intr-o sala de sport.

Banuiesc ca orice tip care se hotaraste sa se apuce de sala are un obiectiv bine definit in minte.

Vrea sa slabeasca, sa-si construiasca un fizic musculos care sa intoarca priviri admirative atunci cand poarta un tricou mulat.

Sau poate pur si simplu vrea sa fie mai puternic.

Sa impinga si sa ridice greutati mari si sa nu mai gafaie atunci cand urca scarile sau cand aduce doua plase de cartofi de la piata.

Ce fac majoritatea oamenilor pentru indeplinirea acestor obiective?

Probabil ai observat si tu…

Intra in sala, isi dau toata energia pe banda de alergare si apoi incep sa ia aparatele la rand fara nici o logica.

Care este rezultatul lor?

Ai ghicit. Nuprea reusesc sa slabeasca, muschii nu se contureaza mai deloc…

Asa ca in scurt timp se hotarasc sa renunte pentru ca “sala nu e de ei”

Articolul de astazi este concentrat pe dezvoltarea fortei musculare.

Chiar daca exercitiile pot fi folosite cu succes si de cei care vor sa slabeasca, ele sunt menite in principal celor care vor sa-si mareasca forta.

De ce sa-ti maresti forta?

Pentru ca marindu-ti forta vei impinge greutati mai mari.

Folosind greutati mai mari vei dezvolta mai mult masa musculara, deci implicit vei consuma si mai multe calorii.

Asa ca te ajuta si la slabire…

Am luat din nou ca exemplu practicantii de haltere, unii dintre cei mai puternici sportivi si am ales 3 variatii de exercitii pe care acestia le folosesc in antrenamentele lor.

Primul exercitiu: Genuflexiuni cu haltera

Toti halterofilii si powerlifterii sunt de acord ca acesta este regele exercitiilor de forta.

Este de asemenea considerat unul dintre cele mai bune exercitii pentru construirea masei musculare si cresterea abilitatilor atletice.

Asadar daca vrei forta pura trebuie sa fie primul pe lista ta.

Exercitiul 2: Pus la piept

Este un exercitiu care se executa in viteza si care este folosit in antrenamentul sportivilor de performanta din mai multe discipline.

Se practica in haltere, judo, lupte chiar si in atletism.

Este un exercitiu foarte eficient in dezvoltarea spatelui si fortei explozive.

Exercitiul 3: Impins deasupra capului

Reprezinta practic ultima parte a “aruncatului” din haltere si la fel ca si precedentul este folosit de mai toti sportivii din atletica grea.

Dezvolta foarte bine umerii, imbunatateste postura si bineinteles mareste forta.

Aceste 3 exercitii implica toti muschii din corp si sunt dovedite ca fiind cele mai eficiente pentru dezvoltarea fortei musculare.

Genuflexiunile sunt parte din competitiile de powerlifting, iar pusul la piept si impinsul deasupra capului formeaza impreuna stilul aruncat din haltere.

In aceste competitii este clar ca participa doar oameni puternici asa ca nu se mai pune problema daca sunt eficiente sau nu.

Daca practici vreun sport de performanta sau daca vrei cu adevarat sa-ti maresti forta aceste exercitii sunt cea mai buna alegere pe care o poti face.

Le poti include pe rand in antrenamentul tau obisnuit sau poti forma un antrenament complet de forta folosindule pe toate 3.

Apasa butonul share daca ti-a placut acest articol sau foloseste rubrica pentru comentarii daca ai ceva completari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.